مقالات

راهنمای خرید سرور HP ML

راهنمای خرید سرور HP ML

سرورهای سری Ml شرکت HP معروف به سرورهای ایستاده، مخفف کلمه Modular Line است که اصطلاحا به آن ها Tower Series گفته می شود.
سرورهای سری ML در کارایی چیزی کمتر از سرورهای سری DL شرکت اچ پی ندارند. گاها این سرورها در حد سری سرورهای DL کانفیک انجام می دهند. اما یکی از ویژگی های مهم و خاص سرورهای سری ML عدم وابستگی آن ها به رک است که این ویژگی در شرکت های کوچک که قصد خرید سرور سری ML اچ پی را دارند، نکته مهمی است.

خرید سرور HP ML30 G10

خرید سرور HP ML30 G10

سرورهای سری ML اچ پی هیچ نیازی به رک ندارند و به صورت ایستاده قرار می گیرند. البته در صورت نیاز سیستم شما، می توان سرورهای ML اچ پی را در رک قرار داد.
سری های سرور ML اچ پی شامل ML100 و ML300 هستند. این سری از سرورها در سه گروه عمده 100, 300, 500 تولید می شود که سری 500 آن در حال حاضر از رده خارج شده است.

سری های ML100 این سرور ML اچ پی، بسیار ساده، کم هزینه بوده و بسیار گزینه مناسبی برای محیط های کاری کوچک است.
این سری برای Networking File and Print Shared Internet Access HPC Clusters قابل استفاده بوده و شامل مدل های ML110 و ML150 است.
سری بعدی سرورهای ML ، سری ML300 اچ پی دارای قابلیت پشتیبانی از یک یا دو پردازنده، انعطاف پذیری بالا در حافظه l/O، مدیریت پیشرفته از راه دور، قابلیت گسترش و کارایی بالا بوده و گزینه انتخابی مناسبی برای کاربردهای Email Database که شامل مدل های مختلف ML310، ML330، ML350 ML370 است، می شود.

چه کسب و کارهایی نیازمند سرورهای سری HP ML هستند؟

افراد یا شرکت هایی که دارای شعبات و دفاتر راه دور هستند
افراد یا شرکت هایی که نیاز به پاسخگویی با کیفیت و مطمئن دارند
افراد یا شرکت هایی که خواهان حداقل پیکربندی با حداقل هزینه هستند
افراد یا شرکت هایی که خواستار هزینه نگهداری و انرژی پایین هستند
افراد یا شرکت هایی که نیازمند شبکه بندی و دسترسی اشتراکی به فایل، پرینت و اینترنت هستند.
افراد یا شرکت هایی که به جای سرورها علاقه مند استفاده از PC هستند.

سرورهای سری اچ پی سری ML از سری سرورهای ایستاده و قوی هستند که دارای زیرساخت های کامل برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ هستند.
سرورهای سری ML اچ پی قابلیت ارتقاپذیری دارند. شما با خرید سرور سری ML اچ پی و یا حتی با خرید سرور دست دوم سری ML اچ پی خیالتان از بابت رشد کسب و کارتان آسوده است. زیرا سرور دست دوم اچ پی هم دارای ویژگی و کیفیت عالی مانند سرور نو است.

سرور اچ پی ML350 G8

سرور اچ پی ML350 G8

خرید سرور اچ پی

در هنگام خرید سرور HP دقت کنید که حتما سرورها را متناسب با نیاز خود و کسب و کار خود خریداری کنید. در هنگام خرید سرور به رشد کسب و کار خود هم دقت ویژه کنید.

انواع گوناگونی از سرورهای سری ML اچ پی در بازار موجود است که شما با توجه به نوع کسب و کار و نیاز خود تصمیم به خرید سرور سری ML مورد نظر می کنید. به عنوان مثال در شرکت های کوچک و متوسط که تعداد کاربرانی حدود 100 نفر دارد، نیازمند مواردی مانند استفاده از سرویس های فایل سرور، آنتی ویروس، حسابداری، ایمیل، اتوماسیون و… هستند. سرورهای پیشنهادی برای این شرکت ML110 است که با توجه به سایز شرکت و نیازهای آن انتخاب مناسبی است.

و یا برای شرکت هایی با سایز متوسط و بزرگ که دارای تعداد کاربران 1000 کلاینت است، با توجه به نیازهایی مانند نیاز به اپلیکیشن های فایروال، فایل سرور، آنتی ویروس، حسابداری، اتوماسیون، ایمیل، نصب PCle برای NoIP, Fax, Tesla, Cache و کارت گرافیک، سرور ML360 پیشنهاد می شود که پاسخگو تمامی نیازهای این شرکت است.

برای خرید سرور سری ML اچ پی و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره سرور مناسب کسب و کار خود و انتخاب مدل کاربردی برای سیستم، می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس ارتباط برقرار کرده و راهنمایی بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *