به فروشگاه الو سرور خوش آمدید.
به فروشگاه الو سرور خوش آمدید برای استعلام به روز قیمت تماس بگیرید.

هارد اس اس دی HPE 750GB NVMe WI HH P4800X

این محصول را به اشتراک بگذارید:
در حال بارگذاری ...

هارد اس اس دی HPE 750GB NVMe WI HH P4800X

قیمت محصول

20,000,000 تومان

هارد اس اس دی HPE 750GB NVMe WI HH P4800X

هارد اس اس دی HPE NVMe با عملکردی بالا بهترین گزینه برای برنامه های I/O بالا که به یک اجرای متعادل بین خواندن و نوشتن برای ارائه عملکرد بالا و اطمینان از اجرای برنامه های داده فشرده نیاز دارند، می باشد.
اس اس دی های MU با عملکرد بالا مستقیما از طریق گذرگاه PCLe با برنامه ها ارتباط دارند و از این راه موجب بالارفتن پهنای باند I/O و کاهش تاخیر می شوند.

این محصول در مقایسه با SAS یا SATA SSDها، عملکرد بالاتری را ارائه می دهد. همچنین تاخیر انتقال داده ها از ذخیره سازی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. اس اس دی های HPC و HPE توسط 3.35میلیون ساعت تست پشتیبانی می شوند تا کیفیت اجرای درایوهای بالا و قابل اطمینان را تضمین کند. این ویژگی باعث می شود این مدل هارد اس اس دی در سرورهای انتخابی برای کاربرد ترکیبی مانند آنالیز داده های بزرگ، از پهنای باند بالای PCIe Gen3 و PCIe Gen4 استفاده موثرتری داشته باشند.

Firmware دیجیتالی امضا شده‌ی HEP با ارائه این اطمینان که فریمور درایو از منبع قابل اطمینانی می آید، از دسترسی غیرمجاز به داده ها جلوگیری می کند.

 

هارد اس اس دی HPE 750GB NVMe WI HH P4800X

ویژگی های اس اس دی HPE 750GB NVMe WI HH P4800X

عملکرد بالا، قابلیت اطمینان استثنائی، موثر در سرعت بخشیدن به نتایج کسب و کار

  1. درایوهای حالت جامد (MU) عملکرد بالای HPE NVMe برای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، پردازش تراکنش آنلاین (OLTP)، محاسبات ابری، محاسبات با عملکرد بالا، هوش مصنوعی، برنامه های پایگاه داده و مجازی سازی بسیار ایده آل هستند.
  2. با خرید هارد اس اس دی HPE 750GB NVMe WI HH P4800X برای افزایش عملکرد مرکز داده‌ی خود به IOPS بالاتر و تاخیر کمتری دست پیدا می کنید.
  3. برنامه های کاربردی را برای ذخیره سازی و کشینگ سریع جهت افزایش مقیاس در هر سرور و کاهش هزینه های تراکنش برای بارهای کاری حساس به تاخیر، تسریع می کند.
  4. دقت داده ها با تشخیص کامل خطای مسیر داده حفظ می شود.
  5. با استفاده از این محصول انتخاب گسترده ای از راه حل های پیشرفته در ظرفیت های مختلف خواهید داشت.
  6. با درایوهای اس اس دی WI تاخیر پایین و عملکرد بالای HPE NVMe، در مدت زمان کمتری به داده ها دسترسی پیدا می کنید تا درک بهتری داشته باشید.
  7. این محصول برای ارائه عملکرد خواندن و نوشتن منطبق و متعادل در IOPS و بارهای کاری مبتنی بر توان عملیاتی که نیاز به تاخیر کم دارند، طراحی شده است.
  8. اس اس دی های HPE NVMe PCIe Gen3 و Gen4 U.2 با بک پلن های NVMe U.2 SSD در سرورهای HPE Gen10 و Gen10 Plus سازگار هستند.
  9. هاردهای اس اس دی HPE NVMe PCIe Gen3 و Gen4 U.2 عملکرد بالاتری را برای ذخیره سازی سرور ارائه می کنند تا چالش های موجود در بارهای کاری با کارایی بالا را بهتر برطرف کنند.
  10. HPE با ارائه درایوهای NVMe PCIe Gen3 و Gen4 U.2 به تقویت مجموعه خود ادامه می دهد.
  11. هارد اس اس دی HPE NVMe کارایی بالا و تاخیر کمی دارد.
  12.  هاردهای اس اس دی HPE NVMe عملکرد فوق العاده و استقامت بالا را با 30 یا 100 نوشتن درایو در روز (DWPD) ارائه می کند.
  13. عملکرد در بارهای کاری HPE VMware Vsan را تسریع کنید
  14. با اضافه کردن اس اس دی های Intel Optane به پیکربندی حافظه سرور hpe خود، بارهای کاری با چگالی بالا مانند پردازش تراکنش آنلاین و مجازی سازی را تسریع کنید و تا 35 درصد IOPS بیشتر و 34 درصد توان عملیاتی بالاتر را بدست آورید. داده های جهان را با سرورهای HPE و SSDهای Intel Optane مهار کنید
  15. افزودن اس اس دی های Intel Optane به سرورهای HPE می تواند به پردازش فروش آنلاین بیشتر، مجازی سازی محیط ها در مقیاس و به دست آوردن بینش سریع تر از داده ها کمک کند.
  16. با سرورهای HPE و اس اس دی های Intel Optane یک HCI سریع و پاسخگو بسازید.
  17. زیرساخت ابر همگرای Microsoft Azure Stack خود را برای ذخیره سازی در سرورهای HPE ProLiant با درایوهای Intel Optane تقویت کنید تا بتوانید تراکنش های بیشتری را پردازش کنید، از حجم کاری بیشتری پشتیبانی کنید و تجربیات کاربری بهتری را با ایجاد کنید.
  18. با استفاده از سرورهای HPE برای حجم کاری Big Data با داده های خود درآمد بیشتری ایجاد کنید
  19. کسب و کارهای مبتنی بر داده برای موفقیت به یک ساختار ذخیره سازی سرور جهت سرعت بخشیدن به درک داده های نیاز دارند. بررسی ها نشان داده است که اضافه کردن اس اس دی های Intel Optane و سرورهای HPE می تواند توان عملیاتی را افزایش دهد تا سریعتر به درک داده ها برسید.

قیمت هارد اس اس دی hpe 750gb nvme

مشخصات فنی

  1. پلتفرم ساپورت شده: پلتفرم های محاسباتی اصلی HPE
  2. نوع دو شاخه: Non Hot Plug
  3. توان (بر حسب وات): 14.04
  4. نرخ استقامت DWPD:30
  5. عمر مفید بر اساس زمان: 41000
  6. Random Write IOPS (تعداد میانگین عملیات‌های نوشتن ورودی-خروجی تصادفی در یک ثانیه): حداکثر 580000
  7. Random Read IOPS (تعداد میانگین عملیات‌های خواندن ورودی-خروجی تصادفی در یک ثانیه): حداکثر 575000

 

No data was found

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هارد اس اس دی HPE 750GB NVMe WI HH P4800X”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

20,000,000 تومان