به فروشگاه الو سرور خوش آمدید.
به فروشگاه الو سرور خوش آمدید برای استعلام به روز قیمت تماس بگیرید.

سی پی یو Intel Xeon Processor E5-2620 v1

این محصول را به اشتراک بگذارید:
در حال بارگذاری ...
دسته: ,

سی پی یو Intel Xeon Processor E5-2620 v1

قیمت محصول

100,000 تومان

سی پی یو یا پردازنده سرور Intel Xeon Processor E5-2620 v1

همانطور که می دانید برخورداری از یک پردازنده به همراه سروری که از حافظه مناسبی برخوردار باشد، مطمئنا خواهد توانست رضایت کاربر خود را فراهم نماید. سرور سی پی یو Intel Xeon Processor E5-2620 با وجود برخورداری از قدرت پایین، به منظور انجام کارهای سبکی که ظرفیت کمتری هم دارند، بسیار مناسب می باشد.
سی پی یو Intel Xeon Processor E5-2620 را می توانید غالبا برای استفاده در سرورهای نسل 8 از برند HPE به کار ببرید. در مورد مشخصات و ویژگی های این مدل سرور بایستی اشاره نماییم که از تکنولوژی Sandy Bridge EP برای تولید آن استفاده شده است. لیتوگرافی این سرور مقداری برابر با 32 نانومتر است. سرعت باس در نظر گرفته شده برای آن هم تا حدی است که از توانایی پشتیبانی رم هایی تا ظرفیت 384 گیگابایت برخوردار است.

توضیحات محصول:

Processor Number:E5-2620

Launch Date:Q1’12

of Cores:6

of Thread:12

Processor Base Frequency: 2.00 GHz

Max Turbo Frequency:2.50 GHz

Cache:15 MB Intel® Smart Cache

Bus Speed:7.2 GT/s

پردازنده 2620V1

سی پی یو Intel Xeon Processor E5-2620 از 4 کانال ارتباطی تشکیل شده است و با ECC Memory سازگاری دارد. شما می توانید از سوکت FCLGA2011 برای استفاده در این سی پی یو استفاده نمایید. برای این مدل پردازنده شرکت زنون 6 هسته اصلی به همراه 12 هسته مجازی تعبیه کرده است. هر کدام از این هسته ها قابل اجرا بر روی فرکانسی برابر با 2 گیگاهرتز می باشد که این مقدار از قابلیت افزایش قدرت پردازش تا 2.5 گیگاهرتز در حالت توربو برخوردار است.
از دیگر مشخصات سی پی یو Intel Xeon Processor E5-2620 می توان به حافظه کش آن اشاره نمود که همانطور که می دانید این مقدار نقش عمده ای در فرایند پردازش اطلاعات دارد. به عبارت دقیق تر حافظه کش این پردازنده برابر با 15 مگابایت است. مقدار توان مصرفی این مدل سی پی یو W 95 است که از نظر ولتاژ مابین 0.60 تا 1.35 ولت کارایی دارد.
پردازنده های سری زنون به گونه ای بهینه سازی شده اند که قابلیت استفاده در سرورها را داشته باشند. این پردازنده ها از توان بالا و پایداری خوبی برخوردار هستند که به همراه قابلیت های ویژه دیگر موجود در آنها، موجب شده است تا شرکت های بزرگی که در زمینه ساخت سرور فعالیت دارند، علاقه مند به استفاده از آنها در تهیه سرورهای خود باشند.
در مورد شرکت اینتل لازم به توضیح است که این شرکت در سال 1968 میلادی تاسیس شده است. در ابتدا هدف از تاسیس این شرکت تولید و ساخت مدارهای مجتمع و یا به عبارتی IC بود. اکنون با پیشرفت های روزافزونی که این شرکت در این زمینه کسب نموده است، توانسته به یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید پردازنده های رایانه ای در دنیا تبدیل شود.

No data was found

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سی پی یو Intel Xeon Processor E5-2620 v1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

100,000 تومان