به فروشگاه الو سرور خوش آمدید.
به فروشگاه الو سرور خوش آمدید برای استعلام به روز قیمت تماس بگیرید.

سی پی یو سرور Intel Xeon Processor E5-2667 v4

این محصول را به اشتراک بگذارید:
در حال بارگذاری ...
دسته: ,

سی پی یو سرور Intel Xeon Processor E5-2667 v4

قیمت محصول

4,500,000 تومان

سی پی یو سرور Intel Xeon Processor E5-2667 v4

از سرورها و ایستگاه های کاری مختلف گرفته تا مراکز داده، اینترنت، ابر و… خانواده محصولات Intel Xeon سی پی یو سرور Intel Xeon Processor E5-2667 v4 عملکرد و کارایی بسیار بالایی داشته و محدوده وسیعی از بارهای کاری و مجموعه ای از فن آوری های جدید را برای مجازی سازی کارآمد تر، تنظیم دقیق منابع و محافظت بیشتر از سیستم ها و داده ها فراهم می کند.

سی پی یو سرور Intel Xeon Processor E5-2667 v4 که به طور خاص برای سرورهای دو سوکت طراحی شده است ، بیش از 20 درصد هسته و حافظه پنهان بیشتری نسبت به نسل قبل فراهم می کند، از حافظه سریع تر پشتیبانی می کند و شامل فن آوری های یکپارچه ای است که عملکرد را در طیف گسترده ای از کارها افزایش می دهد. این محصول با تنوع زیادی در تنظیمات به شما امکان می دهد تعداد هسته ها ، فرکانس ها و سطح توان را برای کارکردهای فردی، برای عملکرد بهینه تنظیم کنید.

سی پی یو سرور Intel Xeon Processor E5-2667 v4 می تواند به مشاغل، ارائه دهندگان خدمات ابری و شرکت های ارتباط از راه دور کمک کند تا از هر سرور جدید عملکرد و ارزش بالاتری کسب کنند، همچنین انتقال به زیرساخت های تعریف شده توسط نرم افزار (SDI) را تسریع می کند.

مشخصات فنی Intel Xeon Processor E5 v4 Family

محصولات قبلی Broadwell

بخش عمودی

سرور

شماره پردازنده

E5-2667V4

تاریخ عرضه

Q1’16

مشخصات پردازنده

تعداد هسته ها
8

فرکانس پایه پردازنده

3.20 گیگاهرتز

فرکانس حداکثر توربو

3.60 گیگاهرتز

حافظه پنهان

25 MB Intel Smart Cache

سرعت پردازش

9.6 GT / s

اینتل توربو تقویت فناوری 2.0 فرکانس ‡
3.60 گیگاهرتز

TDP

135 وات

محدوده ولتاژ VID
0

مشخصات حافظه

حداکثر اندازه حافظه (به نوع حافظه بستگی دارد)

1.5 ترابایت

انواع حافظه

DDR4 1600/1866/2133/2400

حداکثر کانال های حافظه
4

پهنای باند حداکثر حافظه

76.8 گیگابایت در ثانیه

پسوندهای آدرس فیزیکی

46 بیتی

ECC حافظه های پشتیبانی شده

آره

امکانات

پردازش پیشرفته چند هسته ای و چند رشته ای
• حداکثر 22 هسته و 44 رشته در هر سوکت.

حافظه پنهان بزرگتر و حافظه سریعتر
• حداکثر 55 مگابایت حافظه پنهان سطح آخر (LLC) برای دسترسی سریع به داده های اغلب استفاده شده.
• حداکثر 24 DIMM در هر سرور دو سوکت برای پشتیبانی از چندین ماشین مجازی داغ داده.
• حداکثر سرعت حافظه بیشتر از نسل قبلی (DDR4 2400 مگاهرتز در مقابل 2133 مگاهرتز).

عملکرد بالاتر برای بارهای متنوع
• فناوری Intel Turbo Boost با پیشرفت در هنگام اجرای بارهای مختلط AVX از مزایای نیرو و فضای گرمایی برای افزایش فرکانس های پردازنده در طیف گسترده ای از بارهای کاری بهره می برد.
• عملکرد مجازی سازی بهبود یافته، از جمله تأخیر کم در هنگام ورود و خروج از ماشین های مجازی، وقفه های کمتر VM از طریق وقفه های ارسال شده و ثبت اصلاح صفحه ، که می تواند برای نشان دادن سریع چک VM استفاده شود.

عملکرد بالاتر برای محاسبات فنی و برنامه های چند رشته ای

• دستورالعمل های Intel AVX2 با پشتیبانی از بردارهای 256 بیتی محاسبات نقطه شناور و عدد صحیح را تسریع می کنند. این فناوری می تواند عملیات نقطه شناور اوج را تا 31 درصد افزایش دهد و اکنون برای محیط های کاری مخلوط بهینه شده است.
• خانواده محصولات پردازنده Intel Xeon E5-2600 v4 اولین پردازنده اینتل در چارچوب سیستم مقیاس پذیر Intel است.

ساماندهی دقیق منابع

با رشد ابرهای خصوصی و ترکیبی در سازمان ، سازمان های فناوری اطلاعات از ابزارهای قدرتمند جدیدی برای تنظیم و خودکارسازی مدیریت منابع مرکز داده استفاده می کنند. سی پی یو سرور Intel Xeon Processor E5-2667 v4 که شامل Intel Resource Director Technology است که دید و کنترل عمیق تری را بر روی منابع مشترک پلتفرم فراهم می کند تا تنظیم دقیق تری انجام شود. این مجموعه فناوری به سازمانهای IT کمک می کند تا سطح خدمات و استفاده از زیرساخت را بهبود بخشیده و حرکت خود را به سمت SDI کاملاً خودکار تسریع کنند.

فناوری Intel Resource Director شامل موارد زیر است:

• فناوری های مانیتورینگ و تخصیص حافظه پنهان، IT را قادر می سازد تا با برنامه ریزی دقیق تر و توازن بار تصمیم گیری کند، کلاس جدیدی از خدمات طبقه بندی شده را ارائه دهد و حافظه پنهانی تضمینی را برای برنامه هایی با اولویت بالا فراهم کند.

• نظارت بر پهنای باند حافظه به تعادل بین بارهای IT در سوکت ها برای عملکرد بهینه شده با استفاده بیشتر و بهبود سطح خدمات کمک می کند.
• Intel Node Manager با نظارت و کنترل قدرت سرور، حرارت و استفاده ، فناوری Resource Director Intel را تکمیل می کند. در ترکیب با Intel Data Center Manager ، IT را قادر می سازد تا مصرف انرژی را در هر سطح، از سرورهای جداگانه، رک ها و ردیف ها گرفته تا کل مراکز داده، بهینه کند.

بنیادی برای اعتماد و امنیت

سی پی یو سرور Intel Xeon Processor E5-2667 v4 لایه های دیگری از امنیت سخت افزاری را برای کمک به محافظت موثرتر از داده ها و سیستم عامل ها از طریق افزایش انزوای حجم کار، بهبود سیاست های امنیتی و رمزنگاری سریع تر اضافه می کند.

• تا 70 درصد افزایش عملکرد هر هسته در الگوریتم های رمزگذاری کلیدی
دستورالعمل های جدید – مانند معماری میکرو ADCX / ADOX و PCLMULQDQ – در خانواده محصولات اینتل Xeon پردازنده E5-2600 v4 به سرعت بخشیدن به پروتکل های شروع جلسه ایمن مبتنی بر RSA ، ECC و Secure Hash Algorithm (SHA) کمک می کند. فناوری محافظت از داده Intel با استاندارد رمزگذاری پیشرفته Intel دستورالعمل های جدید (Intel AES-NI) نیز برای امکان رمزگذاری سریع تر داده های انبوه بهبود یافته است. با استفاده از این فن آوری ها، محافظت از داده ها در حالت استراحت و هنگام انتقال عملاً برای بسیاری از کارها شفاف است.

of Cores:8

of Threads:16

Processor Base Frequency:3.20 GHz

Max Turbo Frequency:3.60 GHz

Cache:25 MB Intel® Smart Cache

Bus Speed:9.6 GT/s

Memory Types:DDR4 1600/1866/2133/2400

Max # of Memory Channels:4

Max Memory Bandwidth:76.8 GB/s

No data was found

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سی پی یو سرور Intel Xeon Processor E5-2667 v4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

4,500,000 تومان