به فروشگاه الو سرور خوش آمدید.
به فروشگاه الو سرور خوش آمدید برای استعلام به روز قیمت تماس بگیرید.

حافظه کش HP Smart Array P440 2GB

این محصول را به اشتراک بگذارید:
در حال بارگذاری ...

حافظه کش HP Smart Array P440 2GB

قیمت محصول

1,600,000 تومان

کش HP Smart Array P440 2GB

بهتر است در ابتدا توضیح مختصری در مورد حافظه کش (CACHE کش HP Smart Array P440 2GB ) بدهیم. حافظه کش یا به عبارتی حافظه نهان نوعی از حافظه SRAM یا DRAM محسوب می شود که از آن به منظور جلوگیری از تاخیر زمان پردازش مابین پردازنده و حافظه رم سرور استفاده می شود.
اگر حافظه هایی که در حالت کلی در سرور مورد استفاده قرار می گیرند را با یکدیگر مقایسه کنیم، حافظه کش در بین آنها از ظرفیت کمتر و در عین حال سرعت بیشتری برخوردار است. مکانیسم کار به این شکل است، زمانی که پردازنده درخواست خواندن از حافظه را می نماید نخست محتویات حافظه کش سرور مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که داده موردنظر در این حافظه یافت شود، دیگر بررسی حافظه رم لزومی ندارد. درست به همین علت است که سرعت کار بیشتر خواهد شد.

انواع مختلف حافظه کش

حافظه کش دارای انواع مختلفی است. این نوع از حافظه داده ها را به حالت لایه بندی شده نگهداری می نماید. انواع مختلف حافظه کش به صورت 1L و 2L و 3L نامیده می شود که در آنها L مخفف کلمه LEVEL به معنی لایه است و عدد جلوی آن هم نوع کش را معین می کند.

توضیحات محصول:

Brand HP
Model P440
Raid Cache Zero Memory
Form Factor Full Height
Compatible Port PCI Express x8
Number of Ports 1 Port
Internal Interfaces DoubleWide SAS
RAID Levels 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60
Card Type RAID Controller Card
Manufacturer HP
Interface Ports: DoubleWide Mini SAS

کنترولر The HPE Smart Array P440/2GB در سرورهای سری نسل نهم HPE ProLiant 10/100 در صورتی که به دستگاه های ذخیره سازی داخلی وصل شوند که از سرعت نقل و انتقال داده به میزان ۱۲ گیگابیت بر ثانیه برخوردار باشند، قادر خواهند بود با استفاده از رابط های SAS سرعتی در همین اندازه یعنی ۱۲ گیگابیت بر ثانیه را به منظور انتقال داده فراهم نمایند که برای افزایش کارایی در messaging ، ساختمان های داده یا سرورهای application می باشد.

ویژگی های HP Smart Array P440 2GB

از جمله ویژگی های مهم HP Smart Array P440/2GB بایستی به مواردی چون انتقال داده ها از سطح ریدهای مختلف به هم و علاوه بر آن هشدار دادن قبل از حالت failure اشاره نمود. کنترولرهای نسل نهم در حالت کلی یک باتری HPE Smart Storage پشتیبانی می نمایند که اجازه پشتیبانی چند کنترولر Smart Array را به طور همزمان با هم می دهد. این کنترولر دارای پارت نامبر ۸۲۰۸۳۴-B21 می باشد که مضاف بر آن یک عدد پورت داخلی و ۲ گیگابایت حافظه کش نیز دارد که برای ریدهای ۰, ۱, ۱۰, ۵, ۵۰, ۶, ۶۰ ADM 10 مناسب است.
کمپانی اچ پی، شرکتی چند ملیتی واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا می باشد که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت های گسترده ای دارد. این شرکت یکی از کمپانی های بزرگ دنیا است که تولیدات متنوع آن توانسته است به بازارهای جهانی راه یابد.

No data was found

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “حافظه کش HP Smart Array P440 2GB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

1,600,000 تومان