به فروشگاه الو سرور خوش آمدید.
به فروشگاه الو سرور خوش آمدید برای استعلام به روز قیمت تماس بگیرید.

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL360 G10

این محصول را به اشتراک بگذارید:
در حال بارگذاری ...

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL360 G10

قیمت محصول

تماس بگیرید

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL360 G10

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL360 G10 با کد فنی 873580001 یکی از معروف ترین فن سرورهای شرکت اچ پی است که با سرور اچ پی مدل DL360 G10 سازگار است و قابلیت نصب بر روی آن را دارد.
فن سرور DL360 G10 مانند سایر فن سرورهای شرکت اچ پی به صورت Hot Plug نصب و حذف می شود. این قابلیت به معنای آن است که سرور در هنگام نصب فن نیازی به خاموشی ندارد.

مشخصات کامل فن سرور HP Hot Plug Fan For DL360 G10

مشخصات فنی

برند اچ پی – HP

مدلHP Fan

سازگاری با ابزار پانچDL380 G10

پارت نامبر 001_ 875075

فن سرورهای شرکت اچ پی یکی از مهم ترین قطعات در سرورها محسوب می شوند. وظیفه فن سرور، خنک کردن سرور و قطعات داخلی آن است.
در این مدل از 8 عدد فن برای خنک کردن تجهیزات داخلی ماننر پردازنده، رم و سایر قطعات داخلی سرور استفاده می شود.

فن سرورها در سرور و تجهیزات کامپیوتری نقش انتقال برودت، رطوبت، گرما و خنک کردت تجهیزات را دارند. دمای بالا در یک قطعه کامپیوتری می تواند به شدت به قطعه آسیب زده و آن را از کار بیاندازد. در زمان روشن کردن سرور و یا کامپیوتر توسط دکمه پاور، دمای پردازنده به شدت افزایش می یابد. با افزایش این دما، دمای مادربرد هم بالا رفته و در صورت کنترل نشدن دمای قطعات امکان آسیب زدگی شدید وجود دارد.

دما در سرورهای گوناگون، متفاوت است. همان طور که گفته شد در صورت افزایش دمای قطعات مادربرد و پردازنده، آسیب دیدگی سیستم قطعی است و شما ناچار به تعویض قطعه هستید.

قطعات سرور بسیار گران است و اکثر صاحبان کسب و کار در صدد حفظ قطعه خریداری شده هستند تا ناچار به پرداخت هزینه های گزاف و بالا نشوند. به همین دلیل شرکت های سازنده تصمیم گرفتند این مشکل را با ایجاد تکنیک هایی برطرف کنند تا از به وجود آمدن چنین ضررهایی برای کسب و کار ها جلوگیری کنند. یکی از این تکنیک ها استفاده از فن سرور یا فن کیس است که دمای بالای داخل مادربرد و کیس را حذف کرده و به تهویه هوای گرم می پردازند تا قطعات خنک شده و عمر طولانی تر کنند.

برای خرید فن سرور HP Fan For DL360 G10 و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فن سرور می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس ارتباط برقرار کنید و درباره سازگاری این محصول با سیستم مورد نظر خود راهنمایی بگیرید تا خریدی درست داشته باشید.

No data was found

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فن سرور HP Hot Plug Fan For DL360 G10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

تماس بگیرید