به فروشگاه الو سرور خوش آمدید.
به فروشگاه الو سرور خوش آمدید برای استعلام به روز قیمت تماس بگیرید.

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G10

این محصول را به اشتراک بگذارید:
در حال بارگذاری ...

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G10

قیمت محصول

تماس بگیرید

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G10

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G10 با کد فنی 875075001 طراحی و ساخته شده است. این فن سرور با سرور اچ پی مدل DL380 G10 سازگار بوده و بر روی آن نصب می شود.
فن سرور DL380 G10 مانند سایر فن سرورهای شرکت اچ پی به صورت Hot Plug است. این به معنای آن است که برای نصب و حذف فن، سرور نیازی به خاموشی ندارد. در مدل های High Performance سرعت گردش فن ها بر حسب بار بر روی سرور تنظیم و ارائه می شود.

مشخصات فن سرور اچ پی DL380 G10 Fan Module 875075-001 :

نام کالا HP DL380 G10 Hot Plug Fan Module
سازگاری با HP DL380 G10 Server
تعویض در حالت روشن Hot PlugYes -Hot plug

برند اچ پی – HP

مدلHP Fan

سازگاری با ابزار پانچ DL380 G10

نام انگلیسی: DL380 G10 Fan Module 875075-001 Retain

نام فارسی: فن سرور اچ پی 875075-001 DL380 G10 Fan Module

دسته: Server Accessories

فن سرور وظیفه خنک کردن، انتقال برودت، رطوبت و گرما را در تجهیزات داخلی و قطعات سرور دارد. به همین دلیل یکی از قطعات مهم در سرور به حساب می آید. دمای بالا در قطعات داخلی بسیارآسیب زننده و مضرر است.

این دما در سرورهای مختلف گوناگون است. به دلیل گران بودن قطعات سرور، تعویض قطعه بسیار سخت است و صاحبان کسب و کار تا جایی که امکان دارد مایل به تعویض قطعه نیستند. به همین دلیل سعی در حفظ و نگهداری قطعات داخلی دارند. برای رفع مشکلاتی مانند ضربه خوردن قطعه و از کار افتادن آن پیشنهاد به استفاده از فن سرور شده است.

وظیفه فن در سرور

فن ها وظیفه خنک کردن هوای گرم و دمای بالای درون سرور را بر عهده دارند. هر چقدر فن سرور هوای گرم داخل سرور را بهتر به سمت بیرون سرور انتقال دهد، عمر سرور و قطعات داخلی آن طولانی تر می شود.
در مدل های مختلف تجهیزات اچ پی، نحوه قرار گرفتن سیستم کولینگ مختلف است. در بعضی از مدل ها، فن ها در جلو تجهیزات قرار می گیرند و در برخی از مدل ها تجهیزات در انتهای آن تعبیه می شوند.

در این نوع تجهیزات با توجه به سنسورهای کنترل میزان حرارت بهترین روش، روش کولینگ است که متناسب با درجه حرارت این سنسورها گرمای داخلی را به سمت بیرون انتقال می دهند.

فن ها خود دارای سنسور هستند که اگر ماژول فن خراب شود پیامی مبنی بر خرابی سرور ارسال می شود که اقدامات لازم جهت حفظ تعادل در کولینگ انجام شود. در این زمان ها که سیستم ماژول فن سالم را به طور کامل ندارد، سایر فن ها با افزایش دور چرخش های خود حرارت سیستم را کاهش داده و در حد متعادل نگه می دارد.
برای خرید فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G10 و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره سازگاری این محصول با سیستم و کسب و کار خود، می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس ارتباط برقرار کرده و راهنمایی بگیرید.

No data was found

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

تماس بگیرید