به فروشگاه الو سرور خوش آمدید.
به فروشگاه الو سرور خوش آمدید برای استعلام به روز قیمت تماس بگیرید.

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G9 Server

این محصول را به اشتراک بگذارید:
در حال بارگذاری ...

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G9 Server

قیمت محصول

750,000 تومان

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G9 Server

فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G9 Server یک فن سرور مناسب برای نسل 9 سرور مدل HP ProLiant DL380 است.
این سرور دارای جایگاه 6 فن است. در صورتی که از یک پردازنده استفاده کنید 4 فن برای کار شما کافی است و دو فن دیگر را می توان به صورت Redundant یا اضافه استفاده کرد. نصب فن سرور بسیار آن بوده و تنها با فشار دادن دو اهرم در کناره های فن می توان آن را نصب کرد.

فن سرورهای شرکت اچ پی وظیفه خنک کردن سرور را دارند. این فن ها با استفاده از سنسورهای تعبیه شده در آن ها در زمان افزایش حرارت داخلی سرور دست به کار می شوند تا دمای قطعات داخلی سرور را کاهش دهند. هر چقدر میزان دمای داخلی سرور بیشتر باشد سرعت فن های داخلی نیز افزایش خواهد یافت.

هرچقدر فن سرور هوای داخلی سرور را بهتر و بیشتر به بیرون از شاسی سرور منتقل کند، عمر قطعات داخلی و خود سرور بیشتر می شود.
فن سرورها خود دارای سنسور هستند. در صورتی که ماژول دچار خرابی و مشکلی شود، فن خطایی مبنی بر خراب شدن به سرور ارسال می کند. در زمان هایی سیستم، ماژول فن سالم را به صورت کامل نداشته باشد، سایر فن های سرور با افزایش دور چرخش خود تلاش می کنند حرارت سیستم را در حد مطلوب نگه دارند.

مشخصات فنی فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G9 Server

سازگاری: HPE ProLiant DL360 Gen9 ، HPE ProLiant DL360 Gen10
نوع پنکه
مدل PFM0412HS ، 775415-001 ، 750688-001 ، 792851-001
جا شدن فن DL360 Gen9 ، فن DL360 Gen10
نام تجاری HP
مدل: PFM0412HS
سازگار با HP ProLiant DL360 Gen9 ، HP ProLiant DL360 Gen10

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در بروز مشکل و عملکرد پایین در سرورها و همچنین افت کیفیت، نشست گرد و غبار و دود بر روی تجهیزات داخلی سرور است. نشست گرد و غبار و دوده بر روی قطعات داخلی سرور یک نوع عایق حرارتی ایجاد کرده و مانع خنک شدن درست این قطعات سرور می شود. با نشست این عوامل تهویه و گردش هوا دچار مشکل می شود و در نتیجه سنسورهای حرارتی دستگاه به فریمور دستور افزایش سرعت می دهد. با افزایش سرعت فن سرور، عمر فن ها کاهش پیدا می کندو همچنین سرور از حالت طبیعی خود خارج می شود.

اگر گرد و غبار و ذرات ریز در سرور زیاد شود، چراغ های اخطار سرور روشن می شود. این عکس العمل در صورتی است که سخت افزارها هیچ مشکلی ندارند. هر چقدر سرعت فن بیشتر شود، هزینه برق مصرفی و همچنین مصرف انرژی بیشتر می شود. این در صورتی است که دستگاه های خنک کننده سرور برای کاهش دما درون سرور باید انرژی بیشتری مصرف کنند تا دمای سرور را به حالت نرمال و اولیه برگردانند.

برای خرید فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G9 و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره سازگاری این مدل با سیستم و سرور خود می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس ارتباط برقرار کنید و راهنمایی بگیرید.

No data was found

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فن سرور HP Hot Plug Fan For DL380 G9 Server”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

750,000 تومان