به فروشگاه الو سرور خوش آمدید.
به فروشگاه الو سرور خوش آمدید برای استعلام به روز قیمت تماس بگیرید.

کارت شبکه سرور اچ پی HPE NC364T

این محصول را به اشتراک بگذارید:
در حال بارگذاری ...

کارت شبکه سرور اچ پی HPE NC364T

قیمت محصول

تماس بگیرید

کارت شبکه سرور اچ پی HPE NC364T

کارت شبکه سرور اچ پی HPE NC364T دارای چهار پورت اترنت 10/100 / 1000T گیگابیتی بر روی یک کارت است که باعث می شود اسلات با ارزش ورودی و خروجی سرور برای اهداف دیگر صرفه جویی شود. چهار پورت بالاترین تراکم موجود را برای سرورهای ProLiant در یک آداپتور فراهم می کنند. NC364T برای مجازی سازی ، امنیت ، تلفیق سرور ، تقسیم بندی شبکه و سایر برنامه هایی که به حداکثر توان و تراکم پورت نیاز دارند ایده آل است. توان کل 4 گیگابایتی نیاز مشتریانی را که می خواهند پهنای باند بالا داشته باشند برآورده می کند اما هنوز آماده انتقال به 10 گیگابایت اترنت نیستند. NC364T یک کارت کم نمای است که دارای دو براکت تمام قد و نیم قد در کیت است. رابط x4 PCI Express با اسلات های x4 ، x8 و x16 PCI Express سازگار است.

مشخصات فنی:کارت شبکه سرور HPE NC364T

  • The HP NC364T PCI Express Quad-Port Gigabit Server Adapter features four 10/100/1000T Gigabit Ethernet ports on a single card, saving valuable server I/O slots for other purposes. The NC364T is a low-profile card with both full height and half height brackets included in the kit. The x4 PCI Express interface is compatible with x4, x8, and x16 PCI slots.
  • HP NC364T PCI Express Quad Port Gigabit Server Adapter.
  • Full height and half height brackets; the full height bracket is pre-installed on the card.
  • CD containing drivers, user guide, installation and diagnostic utilities.
  • Quick install card inclusive of instructions on changing to the half height bracket (if needed).
  • Product warranty statement.

با آزمایش و اثبات مطابقت با استانداردهای HP NC364T پشتیبانی گسترده ای از درایورها را در طیف گسترده ای از سرورهای ProLiant فراهم می کند. این کارت شبکه با درایورهای تیمی برای همه سیستم عامل های اصلی ، برنامه های همگام سازی ، چندین قابلیت برچسب گذاری VLAN ، برنامه های پیکربندی و پشتیبانی از نرم افزار اختیاری HP Insight Intelligent Network Pack ارائه می شود که بطور فعالانه با تغییرات زیرساخت شبکه سازگار می شود.

با توان نظری 10 گیگابیت بر ثانیه در هر جهت ، گذرگاه x4 PCI Express توانایی پشتیبانی از پورت های چهار گیگابایتی NC364T را دارد. سرعت انتقال اترنت حداکثر 1000 مگابیت بر ثانیه در هر پورت (4000 مگابیت بر ثانیه به صورت ترکیبی) عملکرد برجسته شبکه را ارائه می دهد که برای بهبود زمان پاسخ در کل شبکه طراحی شده است.

چهار پورت روی یک آداپتور مناسب برای تراکم بالا ، سرورهای محدود در شکاف ورودی / خروجی ، مجازی سازی و امنیت ، برنامه ها ، تلفیق سرور و تقسیم بندی شبکه بیشتر است. توان کل جمع شده 4 گیگابیت بر ثانیه همچنین نیاز مشتریانی را که خواهان پهنای باند هستند ، برآورده می کند اما هنوز آماده انتقال به 10 گیگابیت اترنت نیستند. شمارش درگاه در NC364T از بالا به پایین است ، یعنی درگاه نزدیک بالای آداپتور درگاه شماره 1 و نزدیکترین درگاه به دندانهای طلایی درگاه شماره 4 است.

فریم های جامبو (همچنین به عنوان فریم های توسعه یافته شناخته می شوند) به یک واحد انتقال 9K بایت (MTU) اجازه می دهند ، که شش برابر فریم استاندارد 1500 بایت اترنت است. NC364T از فریم های جامبو به عنوان راهی برای دستیابی به توان بالاتر و استفاده بهتر از پردازنده پشتیبانی می کند. فریم های جامبو به ویژه برای انتقال پایگاه داده و تهیه پشتیبان از نوار بسیار مفید هستند.

پروتکل شبکه محلی مجازی IEEE 802.1Q (VLAN) اجازه می دهد تا هر پورت فیزیکی NC364T به چندین NIC مجازی برای تقسیم بندی شبکه بیشتر و امنیت و عملکرد بیشتر جدا شود. VLAN ها با جداسازی ترافیک بین کاربران ، امنیت را افزایش می دهند. محدود کردن ترافیک پخش به همان دامنه VLAN نیز باعث بهبود عملکرد می شود. کیفیت خدمات IEEE (QoS) 802.1p به آداپتور اجازه می دهد تا فریم ها را با سطح اولویت در یک شبکه آگاه از QoS برای بهبود جریان ترافیک علامت گذاری یا برچسب گذاری کند.

برای بهبود كامل پاسخ سیستم ، NC364T از روشهای استاندارد تخلیه TCP / IP پشتیبانی می كند از جمله: بارگیری ارسال بزرگ (LSO) یا بارگذاری تقسیم بندی TCP (TSO) اجازه می دهد تقسیم بندی TCP توسط آداپتور و نه پردازنده انجام شود.

تلفیق وقفه (تعدیل وقفه) چندین بسته را گروه بندی می کند ، در نتیجه تعداد وقفه های ارسال شده به میزبان کاهش می یابد. این فرایند کارایی میزبان را بهینه می کند و CPU را برای سایر وظایف در دسترس می گذارد.

چرخه های آدرس دوگانه (DAC) با جلوگیری از اجرای نسخه بافر از سیستم عامل سرور از 4 گیگابایت تا 4 گیگابایت ، توانایی آدرس دهی به حافظه بالاتر از 4 گیگابایت و بهبود عملکرد سیستم را فراهم می کند.

علاوه بر گیگابیت اترنت ، آداپتور NC364T از 10 مگابیت بر ثانیه و 100 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند و سازگاری را با شبکه های جفت پیچ خورده اترنت و سریع اترنت فراهم می کند.

NC364T یک کارت کم نمایه است که از شکاف های PCI Express تمام قد و نیم قد پشتیبانی می کند. یک براکت تمام قد از قبل روی کارت نصب شده است که در آن جعبه دارای براکت نیم قد است. کارت نصب سریع شامل دستورالعمل هایی در مورد چگونگی تعویض براکت در صورت لزوم است.

رابط x4 PCI Express در NC364T با اسلات های x4 ، x8 و x16 PCI سازگار است. در صورت نصب در شیار x8 یا x16 ، آداپتور با سرعت x4 کار می کند.

NC364T پشتیبانی از Wake-on-LAN (WOL) را در پورت 1 فراهم می کند که به مدیر اجازه می دهد از راه دور یک سرور با قابلیت WOL را تأمین کند. هنگامی که سرور خاموش می شود ، NC364T برق را از طریق یک منبع جایگزین حفظ می کند و به طور مداوم شبکه را برای یک بسته بیدار ویژه کنترل می کند. هنگامی که آداپتور بسته ویژه ایجاد شده برای آدرس MAC خود را دریافت می کند ، NC364T به سرور دستور می دهد تا روشن شود.

پشتیبانی از محیط اجرای قبل از بوت (PXE) امکان استفاده خودکار منابع محاسباتی را از راه دور از هر مکان فراهم می کند. به سرور جدید یا موجود اجازه می دهد تا از طریق شبکه بوت شود و نرم افزار ، از جمله سیستم عامل را از یک سرور مدیریت / استقرار در مکان دیگری در شبکه بارگیری کند. علاوه بر این ، PXE توزیع نرم افزار غیرمتمرکز و عیب یابی و تعمیرات از راه دور را امکان پذیر می کند.

برای خرید کارت شبکه سرور اچ پی HPE NC364T و کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سازگاری این کارت شبکه با سرور شما می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس ارتباط برقرار کنید.

No data was found

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارت شبکه سرور اچ پی HPE NC364T”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

تماس بگیرید