به فروشگاه الو سرور خوش آمدید.
به فروشگاه الو سرور خوش آمدید برای استعلام به روز قیمت تماس بگیرید.

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Go 2 Used

این محصول را به اشتراک بگذارید:
در حال بارگذاری ...
دسته:

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Go 2 Used

قیمت محصول

تماس بگیرید

مشخصات، قیمت و خرید تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Go 2

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Go 2 محصولی فوق‌العاده برای کسانی است که از یک تبلت، انتظارات برآورده‌سازی نیازهای نرم‌افزاری ویندوزی را دارند. به‌هرحال مایکروسافت شرکتی شناخته شده و باسابقه در حوزه تولید انواع پلتفرم‌های نرم‌افزاری، سیستم‌عامل و سخت‌افزار است و تجربه استفاده از گجت‌های آن نیز می‌تواند جذاب و جالب باشد.

تبت مایکروسافت سرفیس گو، با مشخصات فنی عالی، جز مهمی از انجام کارهای روتین روزانه شما خواهد بود. اگر به‌عنوان یک تاجر، متخصص حوزه نرم‌افزار، طراح گرافیست و… نیاز به یک تبلت شبه لپ‌تاپ دارید، این دستگاه می‌تواند با تمامی مشخصاتی که انتظار می‌رود نیازهای شما را برآورده سازد. اندازه 10.5 اینچی لپ‌تاپ محبوب مایکروسافت سرفیس گو 2 آن را به یک دستگاه ایده‌آل برای وب‌گردی، پخش موزیک، تماشای فیلم، ترید، کار با نرم‌افزارها و… تبدیل می‌کند.

این تبلت باتری بزرگی دارد، به‌خوبی شما را برای یک روز کاری پشتیبانی می‌کند؛ رم آن امکان پردازش بی‌دردسر برنامه‌ها را می‌دهد و در فعالیت‌های مولتی تسک، حتی مناسب‌تر از تمامی تبلت‌های اندرویدی مشابه کار می‌کند. ساختار ارگونومیک باعث می‌شود که بتوانید به‌راحتی و در هر وضعیتی از این غول کوچک امریکایی استفاده کنید.

تبلت مایکروسافت سرفیس گو 2

مشخصات فنی تبلت مایکروسافت سرفیس گو 2

شرکت مایکروسافت در این سری از تبلت‌های محبوب خود، از رم 4 گیگابایت، در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایت استفاده نموده است. پردازنده گرافیکی intell Pentium خواهد بود که برای عموم پردازش‌ها و اجرای نرم‌افزارها روی سیستم‌عامل ویندوز، کافی است. شما می‌توانید روی این تبلت از سیم‌کارت برای اتصال به شبکه دیتا استفاده کنید. تراکم پیکسلی 220 پیکسل بر هر اینچ، دوربین اصلی 8 و دوربین سلفی یا همان وب‌کم نیز 3 مگاپیکسل است که امکان تشخیص چهره را نیز در خود جای‌داده است.

مزیت مهم خرید تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Go 2 امکان ورود به محیط توسعه پیش‌فرض ویندوز و استفاده از نرم‌افزارهای اختصاصی این شرکت است. شبکه ارتباطی آن 4G است و باتری با ظرفیت 26.8 وات بر ساعت، مناسب کارهای روزمره، ترید، وب‌گردی، تماس و یا حتی استفاده از انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ساده و کم‌حجم است. می‌توانید از جک 3.5 میلی‌متری برای پخش صدا روی خروجی‌ها استفاده کنید. درگاه ارتباطی تبلت مایکروسافتMicrosoft Surface Go 2 نیز یواس‌بی از نوع Type-C و اندازه صفحه نمایش آن 10.5 اینچ می‌باشد.

پشتیبانی از قلم

این تبلت از قلم و کیبورد پشتیبانی می‌کند، پس می‌توانید برای انواع کارهای مرتبط با حوزه‌های طراحی و گرافیک به‌راحتی از آن استفاده کنید و روی نرم‌افزارهای اختصاصی آفیس بردارها را مدیریت کنید.

مناسب برای روزمره

اگر برای روزمره‌تان نیاز به یک تبلت قدرتمند، درعین‌حال سبک، سریع و بی‌دردسر دارید و باتری برایتان در اولویت است، خرید تبلت مایکروسافت سرفیس گو 2 به‌عنوان یک نمونه ارزان‌قیمت ایده‌آل است. حتی می‌توانید از طریق شبکه بلوتوث به این تبلت بی‌نظیر، ماوس هم متصل کنید. برای نوت برداری، وب‌گردی، پاسخ به ایمیل‌ها، تماشای آنلاین ویدئو … این همان چیزی است که به دنبالش هستید.

طراحی جذاب و تنوع رنگ

تبلت خوش‌قیمت ما همین‌طور در رنگ‌های مختلف تولید شده است و شما می‌توانید به آن کاور، قلم لمسی و صدالبته کیبورد اختصاصی مایکروسافت را متصل کنید. در واقع یک کامپیوتر کوچک دارید.

تبلت Microsoft Surface Go 2

قیمت تبلت مایکروسافتMicrosoft Surface Go 2 تبلت سرفیس گو 2

از نظر ما، مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث می‌شود برخی کاربران روی به تبلت‌های ویندوزی بیاورند، استفاده از اپلیکیشن‌ها و امکانات اختصاصی است که شرکت مایکروسافت در اختیار کاربران ویندوزی خود قرار می‌دهد. منظور استفاده از پلتفرم‌های آفیس، نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ، برنامه‌های مهندسی و مخصوص دیزاین و… خواهد بود.

با نظر گرفتن تمامی این تفاسیر، قیمت تبلت مایکروسافت سرفیس گو 2 بسیار مناسب است؛ شما می‌توانید از مزیت‌های آن به‌جای یک لپ‌تاپ بزرگ و غول‌پیکر 15 یا 17 اینچی استفاده کنید.

• این دستگاه از پردازنده اینتل با فناوری Amber Lake استفاده می‌کند.

• دارای کیبورد جداگانه با امکان اتصال بر پایه یواس‌بی است.

• حافظه داخلی از نوع SSD است که سرعت فوق‌العاده‌ای در اجرای هرگونه نرم‌افزار خواهد داشت.

• این نسل از پردازنده مورداستفاده در تبلت مایکروسافت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مصرف بهینه و پردازش‌های قدرتمند است.

قیمت تبلت مایکروسافتMicrosoft Surface Go 2 تبلت سرفیس گو 2

خرید تبلت سرفیس گو 2

سرفیس گو 2 به‌عنوان ارزان‌ترین و پایه محصولات شرکت مایکروسافت و دسته‌بندی سرفیس، یک گزینه عالی با پردازنده‌ای سریع‌تر از نسل قبل و امکان بازگشایی قفل و احراز هویت با سیستم ویندوز هلو است. می‌توانید از ساختار پایدار آن برای اتصال به شبکه وای‌فای و بلوتوث نسل 5.0 نیز بهره بگیرید. در واقع این دستگاه بسیار از زمان تولید خودش هم جلوتر است.

فناوری ™PixelSense در صفحه‌نمایش این تبلت نیز همان نقطه عطفی است که شرکت مایکروسافت در معرفی سرفیس گو 2 به آن اشاره کرد. شما امکان استفاده از سیم‌کارت و داده LTE را نیز در نسخه Data خواهید داشت.

No data was found

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Go 2 Used”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت محصول

تماس بگیرید