مقالات

فروش انواع سرور hp

فروش سرور اچ پی

سرور hp چیست؟

HP دارای سابقه طولانی در رهبری تکنولوژیکی و توسعه محصولاتی است که استفاده و مدیریت آنها آسان است. به عنوان یکی از شرکت های فناوری ، بزرگترین شرکت جهان و به عنوان بزرگترین زیرساخت های فناوری اطلاعات در ارتباط با ابر و اتصال شناخته شده است. تجهیزات HP جدید و مرمت شده از MercadoIT به شما کمک می کند تا تجربه هایی را برای پروژه خود بی خطر در هر زمان ایجاد کنید. 

اصطلاح “سرور” در IT معنای دوگانه دارد ، برای توصیف رایانه ای که منابع را از طریق شبکه در دسترس قرار می دهد و همچنین برنامه ای که روی این رایانه اجرا می شود استفاده می شود. بنابراین داشتن دو تعریف متفاوت از سرور ضروری است:

سخت افزار سرور

سرور مبتنی بر سخت افزار یک دستگاه فیزیکی متصل به شبکه رایانه ای است که یک یا چند سرور مبتنی بر نرم افزار در کنار سیستم عامل بر روی آن اجرا می شوند. اصطلاح جایگزین برای سرور مبتنی بر سخت افزار میزبان است . اصولاً با استفاده از نرم افزار سرور می توان از هر رایانه ای به عنوان میزبان استفاده کرد.

نرم افزار سرور

سرور مبتنی بر نرم افزار برنامه ای است که سرویس تخصصی را برای استفاده توسط برنامه های دیگر (معروف به کلاینت ) به صورت محلی یا از طریق شبکه ارائه می دهد. سرویس ارائه شده به نوع نرم افزار سرور بستگی دارد. مدل سرویس گیرنده و سرور اساس ارتباطات است.

سرور اچ پی HP Server ProLiant DL380 G9 8SFF

سرورهای HP در MercadoIT

سرورهایی که در Mercado IT واقع شده اند ، بدون توجه به میزان کار ، مناسب ترین نیاز شما هستند. عملیات را با کارآیی بیشتری انجام دهید و IT را سریعتر فراهم کنید ، بهره وری و عملکرد کل شرکت را بهبود می بخشد.

اگرچه ممکن است یک سرور کوچک نسبت به رایانه رومیزی از سطح بالایی متفاوت به نظر برسد ، اما دستگاه ها برای کارهای بسیار متفاوت طراحی شده اند.
رایانه برای استفاده شخصی طراحی شده است که برای اجرای برنامه های دسک تاپ از جمله استفاده از یک پردازشگر کلمه ، یک صفحه گسترده ، یک سرویس گیرنده ایمیل و یک مرورگر وب به راحتی به یک سیستم عامل نیاز دارد .
یک سرور دارای یک سیستم عامل ویژه طراحی شده برای پشتیبانی از بسیاری از کاربران است. این برنامه برای اجرای برنامه های چند کاربره مانند: ایمیل ، پیام رسانی و سرورهای چاپی طراحی شده است.

سرور همچنین اشتراک گذاشتن داده ها را برای کارمندان شما را آسان می کند ، زیرا به عنوان یک مخزن مرکزی برای تمام اسناد ، تصاویر ، مخاطبین و سایر پرونده های مهم شما کار می کند. سرورها برای پیکربندی یک شبکه خصوصی مجازی ، جایی که شما و کارمندانتان می توانید از هر مکانی، حتی از راه دور به داده های سرور دسترسی پیدا کنید، مناسب هستند. علاوه بر این ، یک سرور می تواند به طور خودکار از سیستم های دسک تاپ و لپ تاپ شما پشتیبان تهیه کند ، بنابراین اگر دستگاهی خراب شود ، از بین برود یا به سرقت برود ، هرگز داده های مهم خود را از دست نخواهید داد. این سرورها با قابلیت ذخیره سازی اضافی ، قابلیت اطمینان ، ایمن و مقاوم در برابر خطا طراحی شده اند.

انواع سرورهای اچ پی

  • HP PROLIANT DL360 G8 8SFF
  • HP PROLIANT DL380 G8 8SFF
  • HP PROLIANT DL360 G9 8SFF
  • HP PROLIANT DL380 G8 9SFF
  • HP PROLIANT DL380 G10 8SFF

و….

نحوه ارتباط مشتری و سرور به سرویس خاص بستگی دارد و توسط یک پروتکل انتقال خاص تعیین می شود. این را می توان به بهترین وجه با استفاده از مثال هایی از انواع اصلی سرور توضیح داد :

وب سرور

وظیفه اصلی یک وب سرور ذخیره ، پردازش و تحویل وب سایت ها به مشتری است ، مانند مرورگرهای وب و ربات های موتور جستجو. ارتباط بین سرور (نرم افزار) و کلاینت ها از طریق پروتکل انتقال متن (HTTP) یا نسخه رمزگذاری شده آن ، HTTPS انجام می شود. اسناد HTML و عناصر گنجانیده شده در آنها مانند تصاویر ، شیوه نامه ها یا اسکریپت ها از این طریق منتقل می شوند. وب سرورهای اصلی شامل سرور Apache HTTP ، Microsoft Internet Information Services (IIS) و Nginx هستند.

File Server

سرورهای پرونده از ذخیره مرکزی داده های قابل دسترسی برای تعدادی از کلاینت های مختلف از طریق شبکه مراقبت می کنند. شرکت ها برای دسترسی چند کارگروه به یک پرونده ، به این مدیریت پرونده اعتماد می کنند. سرورهای پرونده با ایجاد نسخه خودکار از پرونده ها و پشتیبان گیری متمرکز از تمام داده های سازمانی ، در برابر مشکلات ناشی از نسخه های مختلف فایل محلی محافظت می کنند. اگر دسترسی به سرور پرونده از طریق اینترنت باشد ، از پروتکل های انتقال مانند FTP (پروتکل انتقال پرونده) ، SFTP (پروتکل انتقال فایل امن) ، FTPS (FTP از طریق SSL) یا SCP (کپی امن) استفاده می شود. در شبکه های محلی رایانه ای (LAN) ، از پروتکل های SMB ( Server Message Block ) و NFS (Network File System) استفاده می شود.

سرور نامه

سرور نامه متشکل از چندین ماژول نرم افزاری است که با هم کار می کنند تا نامه های الکترونیکی ارسال ، دریافت ، ارسال و بازیابی شوند. انتقال ایمیل پروتکل ساده (SMTP) معمولا این دسته. کاربرانی که مایل به دسترسی به سرور نامه هستند ، برای جمع آوری پیام ها از سرور و تحویل آنها به صندوق ورودی ایمیل ، به یک سرویس گیرنده ایمیل احتیاج دارند . این کار توسط IMAP (پروتکل دسترسی به پیام اینترنت) یا POP (پروتکل دفتر پست) انجام می شود.

سرور پایگاه داده

سرور پایگاه داده یک برنامه رایانه ای است که به سایر برنامه ها از طریق شبکه امکان دسترسی به یک یا چند سیستم پایگاه داده را می دهد. راه حل های نرم افزاری مانند این شامل Oracle ، MySQL ، Microsoft SQL Server ، PostgreSQL و DB2 است. سرورهای پایگاه داده با ذخیره و تحویل داده ها از وب سرورها پشتیبانی می کنند.

سرور بازی

 سرورهای بازی (نرم افزار) مخصوص بازی های چند نفره مبتنی بر آنلاین هستند. آنها داده های بازی آنلاین را مدیریت می کنند و تعامل همزمان با دنیای مجازی را امکان پذیر می کنند. سخت افزار یک سرور بازی می تواند از مرکز داده یک ارائه دهنده تخصصی یا به صورت محلی از طریق شبکه خانگی تهیه شود.

پروکسی سرور

پروکسی سرور به عنوان یک رابط های ارتباطی در شبکه های کامپیوتری است. با واسطه گری ، پروکسی سرور درخواست های شبکه را می پذیرد و آنها را از طریق آدرس IP خاص خود ارسال می کند. پروکسی ها برای فیلتر کردن ارتباطات ، کنترل پهنای باند ، افزایش در دسترس بودن با تعادل بار یا ذخیره داده ها استفاده می شوند. یک سرور پروکسی همچنین ناشناس بودن بیشتری را ارائه می دهد زیرا آدرس IP مشتری در پشت پروکسی پنهان است.
سرور DNS: DNS یا سرورهای نام ، مسئولیت وضوح نام در شبکه را بر عهده دارند. این مورد در شبکه جهانی وب اصلی است ، زیرا یک سرور DNS نام میزبان دوستانه انسان (مانند www.ionos.com) را به آدرس IP مربوطه ترجمه می کند.

مدل های سرور hp

سرورهای اچ پی tower and rack

سرورهای موجود در rack و tower HP می توانند در به حداکثر رساندن ظرفیت مرکز داده خود ، تسریع در ارائه خدمات و افزایش عملکرد کل مجموعه با هزینه کمتر و تأمین ارزش ، به شما کمک کنند. ارائه خدمات متناسب با حجم کار شما و کاهش انرژی MercadoIT می تواند هزینه کمتری را در هنگام خرید سرور hp و همچنین مزایای زیادی در سرور HP برای شما ایجاد کرده و به تسریع نتایج از فناوری اطلاعات کمک می کند.
علاوه بر این ، MercadoIT طیف گسترده ای از قفسه ها و زیرساخت های مربوطه را برای تکمیل کارآیی و بهینه سازی محیط محاسبات ارائه می دهد.

سرورهای HP Blade

به زیرساخت مدولار پلتفرم پروژه خود اضافه کنید که سرورها ، فضای ذخیره سازی و شبکه را برای تسریع در انجام کارها و تحویل برنامه ها و خدمات در محیط های فیزیکی ، محاسبات مجازی و ابری به هم وصل می کند. یک سیستم عامل مدیریتی برای سرعت بخشیدن به ارائه خدمات و همگرایی زیرساخت ها ، در دسترس بودن و چابکی از طریق اتوماسیون مرکز داده.

سرور اچ پی BLADE C7000

سرورهای HP مهم هستند؟

سرورهای HP از سرورهای کلاس ورود به سیستم برای مأموریت حیاتی ، راه حل هایی به صورت پویا قابل مقیاس به شما ارائه می دهند. این سیستم ها از تلفیق چند سرور گرفته تا میزبانی از مراکز داده از برنامه های ERP تا پردازش معاملات بصورت آنلاین و سایر محیط ها ، زیرساخت های قابل اطمینان تری ، مقیاس پذیر و در دسترس را برای پاسخگویی به نیازهای تجارت شما فراهم می کنند.

سرورهای HP Hyper-Scale

اتصال فراگیر ، گسترش دستگاه های هوشمند و رشد چشمگیر داده ها و برنامه ها باعث تقاضای سرورها می شود ، چابک تر و کارآمدتر هستند که می توانند عملکردی متناسب با هر کار را ارائه دهند. سرورهای Hp عملکرد آوانگارد و کارایی لازم برای مقیاس پذیری حجم کار به صورت افقی را به شما ارائه می دهند.

“چه نوع سرور HP نیاز دارم؟” سرور مناسب خود را انتخاب کنید

نام های بزرگ در بازار سرورها Dell ، Fujitsu ، HP ، IBM ، Lenovo و Oracle است. شما می توانید سرور مورد نظر را از نمایندگی های آن ها در ایران مانند نمایندگی فروش سرور Dell ، تهیه کنید. انتخاب سرور مناسب بستگی زیادی به برنامه هایی دارد که قصد دارید روی آن اجرا کنید.

اگر همه آنچه شما نیاز دارید اشتراک فایل ، مشتری پشتیبان گیری خودکار و کم مصرف دسترسی از راه دور برای رایانه شخصی (معمولاً ده یا کمتر) است ، HP را در این زمینه گزینه های اصلی قرار دهید. شما می توانید از انواع سرورهای اچ پی مانند:
سرور g8, g9, g10 ، سرور hp dl380 g8 ، سرور hp dl380 g9 و… انتخاب کرده و در سیستم های خود استفاده کنید.

مشخصات سرور hp dl380 g8

سرور hp dl380 g8 از نسل هشتم سری سرورهای U2 بوده که دارای 2 سوکت CPU است. از ویژگی های بارز این سرور افزایش انعطاف پذیری در پیکربندی، کارایی بالا و طراحی بر اساس افزایش بازدهی در مصرف انرژی و… است که همین ویژگی ها این سرور را یک گزینه انتخابی مناسب برای کسب و کارها کرده است.

مشخصات سرور hp dl380 g9

سرور hp dl380 g9 از معروف ترین و برترین سرورهای شرکت اچ پی است. این سرور دارای حافظه پایدار GbE25 است که یک تکنولوژی جدید در سرورهای به حساب می آید. همچنین این سرور از حافظه پایدار اچ پی پشتیبانی می کند‌. سرور hp dl380 g9 از لحاظ استفاده، گزینه بسیار مناسبی برای پایگاه های داده و کارهای تحلیلی قوی است.

سرور اچ پی DL380 G9 8SFF

سرور اچ پی DL380 G9 8SFF

 

تفاوت سرور g8 و g9

سرور G9 از فناوری های بسیار پیشرفته ای نسبت به نسل قبلی خود یعنی G8 برخوردار است اما قیمت سرورhp مدل g9 به دلیل امکانات و پیشرفته بودن آن گران تر است. سرورهای HP G9 دارای استاندارد پردازنده معروف اینتل است و دارای گزینه های فنی زیادی مانند 26 انتخاب مختلف پردازنده، 18 هسته، 50% کش و… را ارائه می دهد. همچنین در این مدل حافظه از DDR3 به DDR4 ارتقا پیدا کرده است که این مورد به شما امکان می دهد سرعت خود را به 2.133 مگاهرتز در ثانیه برسانید.

مشخصات سرور g10

در دستیابی به تحول دیجیتال ، سرورهای HPE gen 10 با چابکی ، امنیت و کنترل اقتصادی به جدیدترین ویژگی ها کمک بسیاری می کنند.

سرور اچ پی DL360 G10 8SFF

سرور اچ پی DL360 G10 8SFF

ویژگی سرورهای HP ProLiant Gen10

چابکی

  • عملکرد برنامه ها را بهبود می بخشد
  • HPE One View امکان استقرار سیستم عامل را آسان می کند
  • تنظیم هوشمند سیستم HPE تنظیم عملکرد برنامه را خودکار می کند.
  • ایجاد مقیاس پذیری حافظه پایدار حافظه سریع تر و اطلاعات

امنیت

  • محافظت از داده بالا برای تجارت را فراهم می کند
  • HPE Secure Compute Life-cycle سرور را در طول عمر خود ایمن می کند.
  • iLO 5 از سیستم عامل در برابر حملات بدافزار محافظت می کند.
  • Silicon Root of Trust اولین میان افزار محافظت شده با سیلیکون است که از حفاظت بیشتر برخوردار است.

اقتصادی

  • ظرفیت HPE Flex به کاربر کمک می کند تا انعطاف پذیری استقرار را با مقیاس پذیری در صورت تقاضا بدست آورد
  • برنامه ارتقا HP HPEFS Gen9 به Gen10 محافظت از سرمایه گذاری را برای کاربر فراهم می کند.
  • سرورهای HPE ProLiant Gen10 از نظر امنیت برای سیستم عامل سرور اهمیت دارند. اینها نقطه حمله برای بدافزارها هستند. بنابراین امنیت میان افزار در سرورهای HPE ProLiant Gen10 برای امنیت سرور بهترین است.

سرورهای HPE ProLiant Gen10 دارای قابلیت استقرار سریع و آسان ، کاهش قابل توجه تأخیر و افزایش عملکرد برای چابکی بهتر هستند.

ویژگی های مقیاس پذیری سرور مانند حافظه ماندگار مقیاس پذیر HPE و ویژگی تنظیم هوشمند سیستم ، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری ذخیره سازی را برای افزایش عملکرد فراهم می کنند.

سرورهای HPE ProLiant Gen10 قابلیت به روزرسانی میان افزار قابل انعطاف ، مقیاس پذیر و رابط کاربری ساده را دارد که زیرساخت های تعریف شده توسط نرم افزار را ارائه می دهد

امنیت سرور در سرورهای HP ProLiant Gen 10 در 6 مرحله:

  • محافظت از سیستم عامل نهایی
  • مسیرهای حمله زمان اجرا
  • شناسایی خطرات احتمالی رفتاری.
  • داده های درون سرور را ایمن کنید
  • تسریع در رعایت مقررات
  • دفع اطلاعات و زیرساخت ها

فروش سرور hp دست دوم

همانطور که گفته شد شما می توانید از طریق نمایندگی سرور hp اقدام به خرید سرور خود با ویژگی های مورد نظر کنید. اما اگر تصور می کنید از پس پرداخت هزینه خرید سرور نو برنمی آیید می توانید اقدام به خرید سرور ارزان hp و دست دوم از فروشگاه های وارد کننده سرور hp کرده و سرور مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

برای خرید انواع برند سرور و فروش سرور می توانید به سایت مراجعه کنید.

همچنین می توانید قیمت و مشخصات سرور را در سایت مشاهده کرده و قیمت سرور hp مورد نظر خود را با ویژگی های مربوطه پیدا کرده و خریداری کنید. در صورت سوال درباره انواع سرور اچ پی و مدل های آن می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس ارتباط برقرار کرده و راهنمایی بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *