مقالات

اپدیت نرم افزار HPE Service Pack for ProLiant SPP

HPE Service Pack for ProLiant (SPP) Version 2020.3.0

HPE Service Pack for ProLia3nt SPP

آیا شما زمان و هزینه زیادی را صرف به روزرسانی سرور می کنید؟ Service Pack for ProLiant SPP و Smart Update Manager SUM برای ایجاد مشکل به روزرسانی های وقت گیر، گران قیمت و مستعد خطا با هم تولید Hewlett Packard Enterprise Smart Update Technology را ایجاد می کنند. SPP مجموعه کاملی از سیستم عامل، درایورها و نرم افزارهای سیستمی است که به عنوان یک پشته راه حل واحد برای به روزرسانی سرورهای HPE ProLiant ، HPE Synergy و HPE BladeSystem شما مورد آزمایش قرار گرفته است.

SPP Custom Download به شما امکان می دهد با حذف سیستم عامل و درایورهای سیستم عامل ها و مدل های سرور که نیازی نیست، اندازه SPP را کاهش دهید برای شروع به روزرسانی سفارشی بسته سرویس، SPP Custom Download را انتخاب کنید. با SPP ، Hewlett Packard Enterprise سیستم عامل، درایور و به روزرسانی های نرم افزار سیستم را آزمایش می کند، بنابراین SPP و SUM با هم و به روزرسانی آنلاین را 3 برابر سریعتر با 93٪ خرابی کمتر انجام می دهند.
دستیابی به موفقیت به روزرسانی های سیستم برای کاهش زمان خرابی و کاهش هزینه ها در هنگام بهبود زمان کار، از دیگر ویژگی هایSPP یا همان HPE Service pack for ProLiant است.

Service Pack for ProLiant SPP مجموعه ای ترکیبی از سیستم عامل، درایورها و نرم افزارهای سیستم آزمایش شده با راه حل (نمایندگی ها، برنامه های کاربردی و غیره) را برای سرورهای HPE ProLiant ، HPE Synergy و HPE BladeSystem فراهم می کند که برای کاهش پیکربندی و بروزرسانی مشکلات مهم است‌.

بارگیری سفارشی SPP به شما امکان می دهد با حذف سیستم عامل و درایورهای سیستم عامل ها و مدل های سرور که نیازی نیست ، اندازه SPP را کاهش دهید.
بارگیری سفارشی SPP همچنین سازوکاری آسان برای افزودن رفع مشکلات و مکمل های جدید سیستم عامل به SPP منتشر شده فراهم می کند.

با استفاده از SPP بهره وری کارکنان IT بهبود یافته و زمان خرابی کاهش می یابد ، زیرا آزمایشات Hewlett Packard Enterprise (نه شما) را انجام می دهد.
مستندات با قالب و محتوای سازگار، از جمله مشاوره مشتری برای هر به روزرسانی Hot Fix ، قابل درک و استفاده هستند.

SPP ها به روزرسانی سریعتر 3x سریع را فعال می کند. Service Pack for ProLiant SPP مجموعه ساده و تلفیقی از سیستم عامل ، درایورها و نرم افزارهای سیستمی است که مدیریت آسان سرور را فراهم می کند ، به روزرسانی آنلاین سریعتر 3 برابر را امکان پذیر می کند و بخشی جدایی ناپذیر از تجربه به روزرسانی سرور HPE است.

Service Pack for ProLiant SPP و Smart Update Manager SUM به روزرسانی سرورهای HPE ProLiant ، HPE Synergy و HPE BladeSystem را آسان می کند.
بهره وری کارکنان فناوری اطلاعات را از طریق دوره های کوتاه تر صلاحیت ، نیازهای کمتر برای تعمیر و نگهداری و کاهش زمان سیستم، کاهش می دهد.
از قدرت SUM برای اطمینان از سازگاری میان افزار، درایور و به روزرسانی های نرم افزار سیستم استفاده می کند و با کمترین تعداد راه اندازی مجدد، به روزترین کارها را انجام می دهد.

ابزار ضروری برای ساده سازی مدیریت فناوری اطلاعات طراحی شده است

سرویس پک برای ProLiant SPP یک مجموعه اصلی است که برای ساده سازی مدیریت فناوری اطلاعات در محیط های پرقدرت 7x24x365 طراحی شده است.
تحویل سیستم عامل، درایورها و به روزرسانی های نرم افزار سیستم ها را برای کاهش زمان نگهداری و هزینه های شما و در نتیجه بهبود کل هزینه مالکیت (TCO)، ساده می کند.

نتیجه نهایی زمان کمتری برای نگهداری و اطمینان بیشتر به ثبات به روزرسانی ها است.

سیستم عامل (SPP) را در سرور ProLiant ارتقا دهید

همان طور که گفتیم Service Pack for ProLiant SPP یک تصویر ISO است که شامل سیستم عامل، درایورها و بسته های نرم افزاری برای لینوکس و ویندوز است. اجزای هر SPP برای پایداری با هم آزمایش می شوند.
نحوه استفادع و ارتقا سیستم:

برای بارگیری SPP

به https://www.hpe.com/info/spp بروید .
بارگیری >> را انتخاب کنید .
>> نسخه فعلی را انتخاب کنید .
>> در کنار انتخاب کامل تصویر ISO >> را بارگیری کنید .
شناسه کاربریhttps://www.hpe.com/info/spp و رمز عبور HPE Passport خود را وارد کنید.
برای بارگیری فایل SPP ISO دستورالعمل ها را دنبال کنید.
برای کپی کردن SPP در سرور رسانه خود

Hewlett Packard Enterprise Build Plans را ارائه می دهد که SPP را مستقر می کند و نیاز دارد که محتوای SPP در فهرست موجود در سرور رسانه شما باشد. هر نسخه SPP پوشه خاص خود را دارد و نام پوشه باید نسخه SPP باشد. به عنوان مثال ، اگر SPP نسخه است ، محتوای SPP باید در Media Server شما کپی شود .<File share name>/Media/spp2014.02.0<File share name>/Media/spp/2014.02.0

برای سرور Windows Media:

با استفاده از برنامه نصب Windows ISO مورد علاقه خود ، SPP ISO را روی پوشه قابل دسترسی از سرور رسانه خود نصب کنید. پوشه لازم نیست در Media Server باشد اما باید از طریق یک درایو شبکه نقشه برداری شده از Media Server قابل دسترسی باشد. اگر بتوانید یک درایو شبکه را از طریق Media Server خود به آن نقشه برسانید، می توانید ISO را روی سیستم Linux نصب کنید.
برای بارگیری برنامه تأسیس سرور Insight Control تهیه کننده Media Server set ، دستورالعمل های موجود در راهنمای نصب سرور Insight Control را دنبال کنید و از آن برای کپی کردن SPP ISO در پوشه مناسب در سرور Media خود استفاده کنید.

برای یک سرور رسانه لینوکس:

با استفاده از mount دستور Linux ، SPP ISO خود را نصب -o loop کنید‌.
در زیر پوشه ای که با استفاده از NFS صادر می کنید، دایرکتوری را ایجاد کنید ، نسخه SPP شما همانطور که در بالا توضیح داده شد کجاست .Media/spp/<SPP version><SPP version>

محتوای SPP را در فهرست کپی کنید .Media/spp/<SPP version>

برای اجرای ProLiant SW – Offline Firmware Update Build Plan
برای به روزرسانی میان افزار در سرورهای هدف می توانید از Hewlett Packard Enterprise ProLiant SW – Offline Firmware Update Build Plan استفاده کنید. توجه به این نکته مهم است که به روزرسانی سیستم عامل آفلاین از سیستم عامل لینوکس انجام می شود نه از سیستم عامل تولید، که باعث می شود سرور در سیستم عامل Linux سرویس مجدداً راه اندازی شود.

توجه داشته باشید:
هنگام انجام به روزرسانی سیستم عامل آفلاین، فقط اجزای سیستم عامل از SPP نصب می شوند. اجزای نرم افزار و درایور نصب نشده است.

 

نتیجه گیری

اپدیت نرم‌افزار HPE Service Pack for ProLiant (SPP) ابزاری بی‌نظیر است که به به‌روزرسانی جامع و هماهنگ نرم‌افزارها و درایورهای سرورهای ProLiant اختصاص دارد. این پکیج جدیدترین ویژگی‌ها، بهبودها و به‌روزرسانی‌های امنیتی را فراهم می‌کند. با ارائه راه‌حلی یکپارچه و کاربرپسند، این اپدیت نه تنها به بهره‌وری و پایداری سرورها افزوده، بلکه به ارتقاء امنیت و اطمینان از عملکرد بهینه آنها کمک می‌کند. با اجرای HPE SPP، کاربران از امکان دسترسی به آخرین نسخه‌های فناوری‌ها و پشتیبانی از تجهیزات جدید بهره‌مند می‌شوند. این ابزار اساسی برای مدیران سیستم است تا به سادگی و با اطمینان سرورهای خود را به‌روز نگه دارند و از بهترین عملکرد و امنیت برخوردار شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *